Post by ofsymsewoni on Feb 7, 2022 22:25:07 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Metal Wings: Elite Force ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Metal Wings: Elite Force IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes veel allemaal ▞▞▞
▞▞▞ Metal Wings: Elite Force 2022 version ▞▞▞
Te veel reclame
Goed spel maar één probleem dit is te laat beginnen
Super cool en makkelijk te spelen
Het is goed. Het is mijn eerste keer dat ik dit spel speel. Maar helaas koop ik een edelsteen ter waarde van 100 pesos en het is al betaald, maar er is geen edelsteen toegevoegd aan mijn spel. Kun je me helpen. Ik heb ook ondersteunende details die ik kan laten zien. Ik betaal het via online betaling, wat mijn gcash is. Bedankt. Gelieve te antwoorden.
Kingdom Wars Strategia qew
Het is ok
dit erg leuke spel... maar zo langzaam
pawan kr. sd.
👌 tof bedankt
Fout mislukt, beschadig het spel
Lucht
Metal Wings: Elite Force Action fimd
Spel is goed, maar de wapens zijn niet zo sterk in de upgrade, slechts twee wapens krijg je voor permanent
Heel interessant
Metal Wings: Elite Force Akcja onzm
Niveau 2 afgelopen ronde kon niet afmaken.schaduw..waarom..niet geïnteresseerd in de game die is ontwikkeld
Hij is slecht spel. Hij is niet geïnstalleerd in mijn mobiel
Jij speelt eerste service
Sampa!!!
Het is een goed avonturenspel. Maar ik kan niet met een ander wapen, want edelstenen zijn nergens in de weg te vinden. Bums zitten ook niet in de weg.
Guerreros de acero Acción pmp
Te veel advertenties
ik hou van dit ❤️ spel het is een veerboot leuk spel neem mijn advies alsjeblieft download
laudne
zuigt, elke keer als ik een wapen of char upgrade, komt het na 1 stage pass terug naar wanneer ik niet heb geüpgraded, gewoon het goud verspillen, het repareren
Bugs gefixed. Goed gedaan
Fantastisch Geweldig spel ooit en gemakkelijk te spelen
Ik had het meer dan 14 dagen ondertekend in deze spellen en het gaf me altijd de 2e dagprijs..
Hoge actie
Ondersteunt de game Bluetooth-gamepads?
Geweldige manier om de tijd te doden.
Kunal
गेम बहुत अच्छा है
Het is heel moeilijk te beschrijven ik hou ervan
osm spel
😄😑😑😑
Verenaisgams
Ik vind dit spel leuk.
Heel erg heel erg leuk spel
Hou van het spel! Ik kijk echt uit naar een update heel snel! "ALSJEBLIEFT"" METALEN VLEUGELS ROTSEN "
Spel stopt midden in eerste baasgevecht
Dit is een geweldige game, maar zou nog in alfa-ontwikkeling moeten zijn. De mechanica is traag en werkt in veel gevallen helemaal niet. De advertenties en micromarketing zetten een gigantische deuk op het zou geweldig zijn van deze game (denk aan een betaalde no-nonsense-versie). De baas van het eerste hoofdstuk is onmogelijk te verslaan met plakkerige aanraakbedieningen. Opties nodig om knopgrootte en gevoeligheid te schalen. munitie opwaarderen bij deining machinegeweer werkt niet. De video's worden niet geladen, de scrpits die uit het geheugen worden geladen en verwijderd, moeten duidelijk worden herwerkt en vereenvoudigd. De replay-knop op de baas van act 1 laadt niet. De straalaanval op de act die een baas nodig heeft, moet een beetje sneller eindigen om hem te ontwijken. Dubbel tikken om te rennen of te rennen zou geweldig zijn. Er zitten veel spel- en grammaticafouten in. Zou een goede verhaallijn en multiplay-achtige (metal assault) kunnen gebruiken) Ik ben dol op de animatie en kleuren, de toons zijn schattig en sympathiek, over het algemeen geef ik het 3 sterren vanwege het feit dat het duidelijk nog in alfa-ontwikkeling is.
Dit is een erg leuk spel. Ik vind dit spel erg leuk, de graphics zijn erg mooi
Ik hou ervan. Dit spel hier.
Prachtig spel. Hetzelfde als contra-spel met goede animatie.
Guerreros de acero Acción pmp
het is ok
Leuk spel maar een beetje moeilijk
Abdul Wali
Umashankar K u m ar
Probeer alsjeblieft een hoge wapenkracht te behouden in elk leven... Bijvoorbeeld zoals Metal Squad Game... En goede graphics..
Cool
Het is prachtig...